Garanti Şartları
Ürünlerinizin
garantisi var mı ?
egzozmarketim.com 'dan
satın almış olduğunuz tüm ürünlerin garantisi tüketici hakları
yasasında bulunan maddeye göre belirlenmiştir.Bu madde içeriğine göre;
ithalatçı veya imalatçı firmalar, ithal ettikleri veya ürettikleri
sanayi malları için bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek
zorundadırlar ve garanti süresi ürünün fatura tarihinden itibaren
başlar.
egzozmarketim.com un teknik servisi bulunmamaktadır.Arızalı ürününüzü destek@egzoz.com.tr yada 462 888 999 bilgiendirirseniz aldığınız ürünün size en yakın servisine yönlendirilip sorunuzla ilgili üründen kaynaklıysa değişmesine yardımcı olabilmekteyiz .işçilik masrafları hariçdir.
Arızalı ürünü gönderirken iki nüsha faturası ile birlikte, arızanın nedenini belirten bir not göndermeniz arızanın tesbiti konusunda süreci kısaltacaktır.
Arızalı
ürünü garanti kapsamı dışına çıkaran kullanım hataları nelerdir ?
Elektrik ve kullanıcının
kullanımından doğan arızalar (elektrik kesilmesi, voltaj dalgalanması ,
makinaya ait olmayan aksesuar takılması yada kullanılması zorunlu olan
aksesuarların kullanılmaması gibi), garantili ürünlerde yetkili servis
dışında herhangi bir müdahalenin yapılması, garanti etiketi olan
ürünlerde etiketin zarar görmesi, cihazın dış yüzeyinde oluşan kırık,
çizik vb. nedenlerden meydana gelen arızalar, tozlu, rutubetli, aşırı
sıcak ya da soğuk ortamlarda kullanılma sebebi ile oluşan arızalar, sel,
yangın, deprem, yıldırım düşmesi vb. doğal afetlerin sebep olduğu
arızalarda garanti kapsamı dışındadır.
Katalitik konverter arızası sadece içindeki seramiğin darbe almadan fabrika hatası olabildiğinden dolayı garanti kapsamına girer.Sensör arıza ışığının yanması, içinin kurum dolması, katalizörün içindeki seramiğin erimesi motorla alakalı olmasından dolayı garanti kapsamına girmez.Seysan Egzost un bu konuda garanti feshini koşullara göre iptal edebilir.Aksi takdirde yenisinide alırsanız çok kısa zamanda aynı arızaları verir.